- Grazia >
- Връщане и рекламации
Връщане и рекламации
ПОЛИТИКА ЗА ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ, ЗАКУПЕНИ ОНЛАЙН НА GRAZIA.BG
1. Право на отказ
Законодателството на Република България изрично урежда правото на купувача (ФЛ ) да върне закупената стока, без задължение да посочва причините за връщането. Това право може да бъде упражнено в 14 – дневен срок от получаване на поръчания продукт.
2. Условия за връщане на закупения продукт:
Условията са посочени кумулативно (нужно е да са налице всички изброени, за да се упражни съответното право):
► спазване на срока, посочен в т. 1;
► уведомяване на продавача по имейл на [email protected] с приложен попълнен формуляр за отказ от поръчка;
► съхраняване на продукта в първоначалното му състояние към момента на получаване;
► връщане на продукта, придружен с касова бележка/фактура;
► заплащане на транспортните разходи от купувача за връщане на продукта, посочвайки следния адрес: Велинград 4600, офис на Еконт Рубин.
► продуктите се връщат без наложен платеж;
3. Възстановяване на сумата
При спазването на условията за връщане на закупената стока grazia.bg възстановява в пълен размер сумата, за закупената от потребителя стока. Сумата се възстановява в рамките на 14 дни , считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ на основание чл. 52 ЗЗП. Възстановяване на сумата се извършва след получаване обратно на стоката от grazia.bg. Възстановяването на сумата се извършва чрез банков превод в полза на посочена от вас банкова сметка или чрез същото платежно средство, използвано при първоначалната транзакция.
4. Особени случаи
► Възможно е връщане на всеки един закупен артикул от нашия магазин. Изключение правят само продукти, които, поради хигиенни съображения е невъзможно да бъдат върнати (например отворени козметични и други продукти, които влизат в пряк контакт с кожата). Подаръчни комплекти, съдържащи парфюм и продукт или продукти за тяло, също не подлежат на връщане поради същите хигиенни изисквания съобразно наредбата на РЗИ.
► Съгласно Българското законодателство, клиентът е отговорен за понижаване стойността на закупения продукт.
Продукт с нарушена опаковка, липса на целофан, холограмен стикер подлежи на преоценка.
Продукт в транспортна опаковка (парфюм без опаковка), при който се установява, че е тестван, подлежи на преоценка. В такъв случай, ние си запазваме правото да възстановим част от сумата на продукта, която е до 70% от стойността на покупката.
► Козметични продукти, които влизат в пряк контакт с кожата с нарушена или липсваща опаковка, не подлежат на връщане.
5. Пратки, повредени при транспорта
Задължение на получателя на пратката е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване в присъствие на куриера и да провери за щети по пратката, или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие от транспортирането. Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, като това се отбелязва със забележка в товарителницата и с попълнен на място констативен протокол в два екземпляра. Констативният протокол е задължителен за валидността на покритите от застраховката щети и липси по пратката. Клиентът или получателят на пратката е длъжен да изиска копие от протокола, след което да се свърже с представител на Grazia.bg за завеждане на рекламацията. Grazia.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.